Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անօրեն որոշումներով ժողովրդին խեղդողի հույսը փրկօղակն է

Անօրեն որոշումներով ժողովրդին խեղդողի հույսը փրկօղակն է
10.04.2018 | 00:26
Դիտվել է՝ 9119

Մեկնաբանություններ